Tutki uskoa

Tämän sivun kautta voit tutustua kristillisen uskon ilmiöihin, perinteisiin ja kysymyksiin. Kristinuskon ydin on vahva ja muuttumaton, mutta maailma ympärillämme muuttuu. Siksi myös kristinuskon kokemisen ja todeksi elämisen tavat voivat muuttua ja saada uudenlaisia tulkintoja.

Sivulta löydät myös linkkejä ajankohtaisiin aiheisiin, sekä kirkon moniääniseen todellisuuteen. Kirkko on kristittyjen, kaikkien jäsentensä yhteisö. Julkisuudessa kirkon suulla puhuu moni eri taho. Kirkon historia onkin alusta alkaen ollut moniäänisyyden historiaa. Moniäänisessä kirkossa on tilaa erilaisille ajatuksille.

Kirkko ja kaupunki

Pääkaupunkiseudun seurakuntayhtymät ovat muodostaneet vuoden 2017 alussa toimintansa käynnistäneen yhteisen mediatoimituksen, joka julkaisee pääkaupunkiseudulla kirkollista lehteä Kirkko ja kaupunki. Lehti on korvannut aiemmin seurakuntalehtenä toimineen Esse-lehden myös Kauniaisissa.

Lehden sisältöä voi lukea myös verkossaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Kaunis Grani

Kauniaisten paikallislehti Kaunis Grani kertoo paikallisista uutisista, henkilöistä ja tapahtumista. Seurakunnan ilmoituksia ja juttuja voi seurata silloin tällöin myös Kaunis Granista. Verkkolehteä pääset lukemaan tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Raamattu