Musiikki

Laulu ja musiikki yhdistävät eri-ikäisiä seurakuntalaisia toisiinsa. Lapsena opittu virsi tai hengellinen laulu kantaa yli sukupolvien kertoen rakastavasta Jumalasta.
Musiikki syventää ja tukee puhuttua sanaa, ja hoitaa silloin kun sanat loppuvat. Seurakunnan musiikkiin on mahdollisuus osallistua niin yhdessä laulaen tai soittaen kuin kuulijanakin.

Messukuoron ryhmäkuva vuodelta 2023, joht. Teija Palolahti
Aktiivinen Messukuoro harjoittelee tiistai-iltaisin klo 17-19. Harjoitukset ovat avoimia uusille laulajille.

Kauniaisten seurakunnan musiikkitoiminta on erittäin vilkasta ja laadukasta.

AccaBella-kuoro
Lämminhenkinen AccaBella-kuoro harjoittelee ke-iltaisin klo 18 Sebastoksessa. Tervetuloa! (kuva: M.Weckström)
Pingukaksoset
Lapsikuoron maskotit Tuuli ja Pilvi toivottavat 1.-6.-luokkalaiset mukaan Singin Suns-kuoroon!

Lapsikuoro Singing Suns

Kauniaisten seurakunnan lapsikuoro SINGING SUNS (1.-6. luokkalaisille) aloittaa syksyn toimintansa.

Harjoitukset tiistaisin alk. 5.9. klo 15.15 KAUNIAISTEN KIRKON ALASALISSA.

Iloisiin näkemisiin, Teija-kanttori

(tiedustelut; teija.palolahti@evl.fi)

Uudet laulajat ovat myös tervetulleita!

AccaBella-kuoro

Laulamisen riemua kupliva AccaBella harjoittelee keskiviikkoisin Sebastoksessa alk. 23.8. Kuoroa johtaa kanttori Teija Palolahti. AB toimii tiiviissä yhteistyössä hovisäveltäjä- bändiliiderinsä Tiro Rohkimaisen kanssa esiintyen messuissa ja konsertoiden, mukana ripaus teatteria ja koreografioita.

Tarvittaessa lastenhoito järjestetty.

Messukuoro

Kauniaisten seurakunnan Messukuoro on runsaslukuinen ja hyväntuulinen laulajajoukko. Kuoro esiintyy messuissa eri kirkkovuoden aikoina. Laulujen tyylilaji vaihtelee kevyestä klassiseen. Kokoonnumme laulamaan tiistaisin klo 17-19, alk. 5.9. kirkon yläsalissa.

AccaBella- kuoro + bändi
AccaBella + bändi (Joel, Jiri, Heikki & Tiro) 15-vuotisjuhlakonsertissa keväällä -23.
Lapsikuoro
Singing Suns-lapsikuoro esiintyy ahkerasti -ja ilmeikkäästi : ) Kuvassa Lasten virsi-konsertti 2023.
Ukuleleryhmä
Ota joululaulut haltuun ennen kiireitä! Ukuleleryhmä : )
Pingviinien
Singing Suns-lapsikuoro osallistuu ahkerasti seurakunnan toimintaan. A-K-pappi "kastoi" pingukaksosemme.

Kuorotoimintaan osallistuu viikottain kymmeniä ihmisiä.

Kouluikäisten musiikkipainotteinen leiri keväisin

Leirillä soitamme, laulamme, leikimme, ulkoilemme ja valmistaudumme esiintymään sunnuntaina kirkossa leirin jälkeen.

Opettelemme mm. ukulelen ja lyömäsoittimien alkeita! Seuraa ilmoittelua seurakunnan kanavissa.

Tiedustelut: tiro.rohkimainen@evl.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä