Hae mukaan varhaiskasvatuksen kerhoon

Kerhoon hakeminen on käynnissä ja päättyy 15.3.2024

Kerhopäiviä on neljä. Voitte valita lapsellenne sopivat kerhopäivät ja niitä voi olla 2-4 päivää viikossa.

Kerhoa on tarjolla maanantaisin, tiistaisin, torstaisin ja perjantaisin klo 9-13.

Lapsen ja perheen tarpeiden mukaan kerhopäivän pituus voi olla myös kolme tuntia klo 9-12 tai 10-13.

Lisää kerhosta ja muusta lapsille ja perheille suunnatusta toiminnasta voit lukea täältä.

Kauniaisten ruotsalainen seurakunta tarjoaa päiväkerhoa maanantaisin klo 9-13 ja keskiviikkoisin klo 9-12. Halutessaan perheet voivat hakea lapsilleen paikkaa molemmista kerhoista. Lisätietoja ruotsalaisen seurakunnan päiväkerhosta löydät täältäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Seurakunnan varhaiskasvatuksen kerhot on tarkoitettu 2-5-vuotiaille lapsille. Kerhopaikat ovat ovat ensisijaisesti kauniaislaisille. Espoolaisille lapsille kerhopaikka voidaan taata puoleksi vuodeksi kerrallaan.

Myös hakuajan päätyttyä sekä kerhokauden aikana voi jättää hakemuksen varhaiskasvatuksen kerhoon.

Huomioithan, että lomake ei kulje suojatussa yhteydessä, joten älä lähetä henkilötunnusta tai muita arkaluonteisia tietoja sähköisen lomakkeen kautta.

Kuittaammee sähköpostitse kun hakemus on tullut perille. Mikäli emme ole yhteydessä viikon sisällä hakemuksen lähettämisestä, olkaa yhteydessä meihin. Taru 0503889434 tai Eeva 0504665505

Hakulomakkeeseen pääset tästä.