Juhlasali

Seurakuntasali, yläsali

Yläsali. Etualalla tarjoilupöytä. pöytiä 10 hengelle.

Kavallintie 3, 02700 Kauniainen

Alakerran seurakuntasali

Toinen kirkon saleista on kirkon eteisaulan vieressä oleva kirkon alakerran seurakuntasali, jonne mahtuu noin 50 henkilöä. Alakerran seurakuntasalin ja kirkkosalin välissä on avattava seinä, jolloin kirkkosaliin saadaan tarvittaessa lisätilaa. Koska alakerran seurakuntasalin ja kirkkosalin välillä ei ole äänieristystä, alakerran seurakuntasalia ei varata esimerkiksi kastekahvitilaisuutta tai muistotilaisuutta varten.

Kirkon yhteydessä sijaitsevat seurakuntasalit ovat seurakuntalaisten käytettävissä. Seurakuntalaisia kokoontuu päivittäin ja viikoittain erilaisiin ryhmiin, piireihin ja kuoroihin seurakunnan tiloihin. Yläkerran seurakuntasali, jossa on tilaa noin 80 hengelle, on tarkoitettu myös erilaisten perhejuhlien pitämiseen, kuten kaste- ja muistotilaisuuksiin. Tämän seurakuntasalin yhteydessä on myös keittiö.

Hissi Hissi
Lähes esteetön tila Lähes esteetön tila
Tilava hissi Tilava hissi
wc wc