Seurakuntatoimisto

Seurakuntatoimiston aula

Kavallintie 3, 02700 Kauniainen

050 500 9000

Seurakuntatoimisto on avoinna ma-ti klo 10-14, ke klo 12-14, to klo 10-16. Perjantaisin palvelu sähköpostitse ja puhelimitse klo 10-14. Mahd. poikkeusajat etusivulla kohdassa Info ja asiointi sekä puhelintiedotteessa.

Avoinna ma-ti klo 10-14  ke klo 12-14  to klo 10-16. Perjantaisin etäpalvelu klo 10-14.

Ks. mahd. poikkeusajat kohdasta Info ja asiointi.

Seurakuntatoimisto palvelee seurakuntalaisia esimerkiksi kaste- ja hautajaistilaisuuksien ajanvarausasioissa sekä muissa seurakuntaan liittyvissä varaus- ja järjestelyasioissa.

Kauniaisten suomalaisen ja ruotsalaisen seurakunnan virkatodistus- ja muut rekisteripalvelut hoidetaan Espoon aluekeskusrekisterissä.

Seurakuntatoimistoon voi ottaa yhteyttä kaikissa seurakuntaan liittyvissä kysymyksissä. Myös pappien ja seurakuntayhtymän taloushallinnon henkiöstön työhuoneet sekä taloustoimisto ovat seurakuntatoimiston yhteydessä.

Kauniaisten ruotsalaisen seurakunnan (linkki sivustolle Grankulla svenska församling) seurakuntatoimisto sekä ruotsalaisen seurakunnan pappien työhuoneet ovat tässä samassa kirkkorakennuksen virastosiivessä, joka sijaitsee Kauniaisten kirkon sisäpihan vieressä.

Lähes esteetön tila Lähes esteetön tila
Sukupuolineutraali wc Sukupuolineutraali wc
wc wc