Kauniaisten kirkon kunnostustoimien suunnittelu käynnistyy, 15.2.2021 infotilaisuus siirtyy koronarajoitusten vuoksi

Kauniasten kirkon sisäpiha, värikkäitä syksyn lehtiä

Kauniaisten kirkko on Kristian Gullichsenin suunnittelema ja valmistunut vuonna 1983. Kirkko on kestänyt aikaa hyvin, mutta tiettyjä rakenteellisia kunnostustoimia on välttämätöntä tehdä liki 40 vuoden ikäisessä kirkossamme.

Tiedotamme korjaustoimien suunnittelusta ja etenemisestä verkkosivuillamme. Voit seurata remonttiuutisia tältä sivultaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Seurakuntalaisille suunniteltu 15.2.2021 tiedotustilaisuus kirkon korjaustoimista joudutaan siirtämään myöhemmin keväällä pidettäväksi koronarajoitusten vuoksi. Tiedotamme uudesta ajankohdasta, kun koronatilanne taas sallii yleisötilaisuuksien pitämisen.

2021-02-02 12:16:13.0