Suntio-vahtimestarin paikka avoinna

ulkokuva 634.jpg

Kuva: Seppo J. Sirkka

SUNTIO-VAHTIMESTARI, KAUNIAISTEN SEURAKUNNAT

Kauniaisten seurakuntayhtymä hakee suntio-vahtimestaria vakituiseen työsuhteeseen.

Kauniaisten suomalainen ja ruotsalainen seurakunta muodostavat seurakuntayhtymän. Yhteensä seurakunnissa on noin 6 700 jäsentä. Kauniaisten kirkko seisoo korkealla kirkonmäellä aivan Kauniaisten keskustassa hyvien liikenneyhteyksien päässä. Kauniaisten seurakuntien palveluksessa on 26 työntekijää. Toimipisteitä on kaksi, kirkko seurakuntatiloineen ja Sebastoksen toimitilat Kauniaisten keskustassa. Suntio-vahtimestari palvelee molemmissa toimipisteissä sekä molemmissa seurakunnissa. Kirkonpalvelutiimissä työskentelee kolme henkilöä.

Suntio-vahtimestarin tehtäviin kuuluu

kirkollisten toimitusten ja messujen valmistelu, seurakunnallisten tilaisuuksien valmistelu, suntion ja vahtimestarin tehtävät tilaisuuksissa ja niiden jälkeen, tarjoilutyöt, keittiön aputyöt, siivoustöitä, huolto- ja ylläpitotehtäviä ja ulkoisten palvelutuottajien koordinointia.

Tehtävän hoitaminen edellyttää

kykyä itsenäiseen, vastuulliseen ja monialaiseen työskentelyyn. Tehtävän hoitajalla tulee olla riittävä osaaminen ja käytännön kokemus suntio-vahtimestarin tehtävistä. Edellytämme tietotekniikan ja kirkon tekniikan sujuvaa hallintaa, hyvää suomen kielen taitoa ja ruotsin kielen hyvät taidot ovat eduksi. Tehtävän hoitajan tulee olla tulee olla Suomen ev.lut. kirkon jäsen.
Arvostamme hyviä yhteistyö- ja organisointikykyjä, avuliaisuutta, joustavaa ja innokasta asennetta työntekoon sekä vastuullista työotetta sekä vastuunottokykyä. Tarjoamme monipuolisen työtehtävän viihtyisässä ja moniammatillisessa työympäristössä.

Työaika on 116,25 h kolmen viikon jaksossa. Työ on vuorotyötä, siinä on päivävuoroja, iltavuoroja ja viikonloppuvuoroja, pyhätöistä maksetaan sunnuntailisä.

Toivomme, että pääset aloittamaan työskentelyn elokuun alusta. Ennen tehtävän vastaanottamista tulee esittää hyväksyttävä lääkärintodistus terveydentilasta.
Tehtävässä on kuuden kuukauden koeaika. Palkkaus on KirVESTES:n vaativuusryhmän 403 mukainen. Lisäksi voidaan maksaa maksimissaan 251,61 € kokemuslisää kokemuksesta riippuen, seurakuntayhtymässä on käytössä suorituslisäjärjestelmä.

Hakemukset ja CV:t pyydetään lähettämään 20.3.2020 klo 16 mennessä sähköpostiosoitteeseen sky.kauniainen@evl.fi. Hakemuksia ei palauteta. Haastattelut pidetään 2.4.2020 klo 12-17 välisenä aikana.
Lisätietoa antaa talouspäällikkö Eeva-Mari Salmi p.050-4315080 tai s-posti eeva-mari.salmi@evl.fi tai yhteisen kirkkoneuvoston puheenjohtaja Mimosa Mäkinen p. 050-303 7584 mimosa.makinen@evl.fi

2020-02-28 09:27:00.0