Anne Huoposen läksiäiset sunnuntaina 17.12.

Anne Huoponen

Ensi sunnuntaina 17.12.2017 vietetään messua 3. adventtisunnuntain kunniaksi. Messussa saarnaa Anne Huoponen, liturgian toimittaa Mimosa Mäkinen ja kantorina toimii Teija Palolahti.

Kirkkokahveilla vietetään vt. seurakuntapastori Anne Huoposen läksiäisiä. Olemme saaneet pitää Annea seurakuntamme riveissä työntekijän roolissa nyt 1,5 vuotta. Anne tuli taloon seurakuntapastorin tehtävään Mimosa Mäkisen sijaiseksi, kun Mimosa siirtyi hoitamaan kirkkoherran tehtäviä. Annen vastuualueina ovat olleet erityisesti nuorten, lasten ja perheiden toiminta, sekä lähetystyön ja kansainvälisen diakonian kenttä.

Sunnuntaina on aika juhlistaa Annen taivalta seurakuntapastorin kengissä ja kiittää häntä tästä hienosta jaksosta seurakunnassamme. Onneksi Anne ei karkaa kauas, vaan saamme edelleen pitää hänet keskuudessamme seurakuntalaisena.

Tervetuloa siis sunnuntaina messuun kuuntelemaan Annea, kiittämään häntä tästä ajanjaksosta ja juomaan läksiäiskahvit hänen kanssaan kirkkokahveilla!

2017-12-12 17:19:00.0