Sunnuntaina 22.10. vietetään Kaiken kansan messua

Shazia & Naveed

Ensi sunnuntaina 22.10. vietetään Kauniaisten kirkossa jälleen kansainvälistä, monikulttuurista messua klo 10.  Messussa saarnaa toiminnanjohtaja Juha Auvinen Medialähetys Sanansaattajista (Sansa), Anne Huoponen toimittaa liturgian ja kanttorina toimii Anna Marte. Musiikissa avustavat Shazia ja Naveed Pakistanista. Lisäksi messussa avustaa joukko muita kansainvälisiä vapaaehtoisia mm. Raamattuopiston Kristittynä Suomessa -opintolinjalta.

Messun jälkeen nautitaan yhdessä kirkkokahvit nyyttärihengessä. Jokainen voi halutessaan tuoda yhteiseen pöytään oman kulttuurinsa herkkuja. Kirkkokahveilla Juha Auvinen kertoo medialähetystyöstä eri puolilla maailmaa.

Kaiken kansan messu on eri kielten ja kulttuurien kohtaamispaikka, jossa koetaan kristittyjen yhteyttä monikulttuurisessa hengessä. Lämpimästi tervetuloa mukaan!

We invite you to join our traditional Finnish service on Sunday 22nd October at 10 a.m. in  the church of Kauniainen!  The service will be mostly in English and in Finnish. Sermon by  Executive Director, pastor Juha Auvinen from Media Mission the Messengers. If you like, bring your own native language Bible with you. After the service, please stay for fellowship and refreshments. Welcome!

2017-10-17 19:03:16.0