Mimosa Mäkinen seurakunnan uudeksi kirkkoherraksi

Mäkinen lowres Pakattu_THUMB.png

Seurakuntaneuvosto valitsi maanantaina 29.5. pidetyssä kokouksessa Kauniaisten suomalaisen seurakunnan kirkkoherraksi Kauniaisten suomalaisen seurakunnan vt. kirkkoherra Mimosa Mäkisen (s. 1982). Hänet on vihitty papiksi 2008. Mäkinen työskennellyt vuodesta 2011 alkaen Kauniaisten suom. seurakunnan seurakuntapastorina ja sitä ennen Espoon Tapiolan seurakunnan seurakuntapastorina vuodesta 2008. Viime vuoden elokuun puolivälistä alkaen hän on hoitanut Kauniaisten suom. seurakunnan kirkkoherran tehtäviä ensin vs. kirkkoherrana ja joulukuun puolivälistä lähtien vt. kirkkoherrana.

Kauniaisten suomalaisen seurakunnan kirkkoherran virka tuli avoimeksi kun edellinen kirkkoherra Mauri Vihko valittiin Kirkon ulkosuomalaistyön johtajaksi.

2017-05-29 18:19:00.0