Kahden juhlamessun viikko reformaation merkkivuoden kunniaksi

Reformaatiologo_THUMB.jpg

Tuleva viikko on yhtä juhlaa!

Helatorstaina 25.5. ja sunnuntaina 28.5. vietetään juhlamessuja reformaation 500-vuotisjuhlan kunniaksi. Kumpikin messu avaa hieman erilaisen näkökulman reformaatioon ja yhteiseen uskoomme.

Helatorstain messu Pyhä yhdessä kokoaa joukon työntekijöitä ja seurakuntalaisia toteuttamaan yhteistä messua. Messun jälkeen vietetään kirkkokahvien sijaan yhteistä ruokailuhetkeä Lutherin ajan hengessä. Tule mukaan viettämään pyhää yhdessä, iloitsemaan reformaation perinteestä ja nauttimaan yhteisestä ateriasta!

Sunnuntaina 28.5. vietetään puolestaan Encanto –festivaalin kantaattimessua. Messussa kuullan Bachin Sie werden euch in den Bann tun BWV 44. Mukana on Encanton festivaalitaiteilijoita ja festivaalikuoro. Kauniaislaisista laulajista koottu festivaalikuoro Chorus Granielis vastaa Encanto House Bandin kanssa messun musiikista. Tule nauttimaan upeasta musiikista!

Tervetuloa mukaan juhlamessuihin!

2017-05-21 13:19:00.0