Kirkkoherraehdokkaiden paneelikeskustelu ti 23.5. klo 18 kirkossa

ulkokuva 634 copy_THUMB.jpg

Tule tapaamaan kirkkoherraehdokkaita!

Seurakuntalaisille kirkkoherran valintaprosessin näkyvin tapahtuma on tiistaina 23.5. klo 18 kirkkosalissa järjestettävä ehdokaspaneeli, jossa seurakuntalaiset pääsevät kuulemaan ehdokkaita ja esittämään heille kysymyksiä. Seurakuntalaisilla on myös mahdollisuus tilaisuudessa ilmaista nimettömänä mielipiteensä ehdokkaista.

Mukana paneelikeskustelussa ovat Olarin seurakunnan kappalainen Kimmo Ansamaa, Hausjärven seurakunnan kirkkoherra Jussi Kauranne, Kauniaisten suom. seurakunnan vt. kirkkoherra Mimosa Mäkinen, Roihuvuoren seurakunnan kappalainen Anja Nurminen ja Keravan seurakunnan seurakuntapastori Markus Tirranen.

Kirkkoherra valitaan välillisellä vaalilla eli seurakuntaneuvosto valitsee kirkkoherran ma 29.5. pidettävässä kokouksessa.

2017-05-16 11:24:01.0