Torstaina on jälleen Granipäivä!

Granipaivalogo_2017_tummanvihrea_teksti_S.jpg

Torstaina 18.5. vietetään perinteiseen tapaan Granipäivää. Granipäivän ohjelmaa on tarjolla  klo 17 alkaen ja tänä vuonna tapahtumapaikkana on Thurmaninpuisto. Syy uudenmuotoisen kaupunkitapahtuman järjestämiselle puistossa on muun muassa keskusta-alueen rakentuminen ja tilojen puute vanhantyyppiselle tapahtumalle.

Kauniaisten seurakunnat ovat tuttuun tapaan mukana Granipäivän toteuttamisessa. Tule tervehtimään seurakunnan väkeä teltalle ja maistamaan maukkaita munkkeja, joita seurakunnan ryhmä Martat ja Mariat on leiponut myyntiin Yhteisvastuun hyväksi. Voit myös piipahtaa tapahtuma-aikaan Sebastoksessa open chapelissa, jonka avoimet ovet kutsuvat hiljentymään hetkeksi. Ilta huipentuu Granipäivän konserttiin, jossa Johanna ja Mikko Iivanainen esiintyvät Kauniaisten kirkossa klo 19:30. Konserttiin on vapaa pääsy, vapaaehtoinen ohjelmamaksu 10 € osoitetaan Yhteisvastuukeräyksen hyväksi. Lue lisää konsertista tästä uutisesta.

Tervetuloa osallistumaan Granipäivään!

2017-05-15 21:09:01.0