Kristillinen urheilulinja Kauniaisissa

Urheilulinjan esite_L.jpg

Urheilutyöntekijän koulutusohjelma aloittaa toimintansa Kauniaisissa Suomen Raamattuopistolla alkaen syksystä 2017. Se on suunnattu urheilusta ja liikunnasta pitäville, sekä tämän alan uraa suunnitteleville. Linjalla on runsaasti pelaamista ja liikuntaa. Siellä opiskellaan Raamattua ja ollaan mukana järjestämässä tavoittavia liikuntatapahtumia yhdessä seurakuntien kanssa. Koulutusohjelman päätavoite on kasvattaa ja kouluttaa uusia johtajia ja valmentajia kristilliseen urheilutyöhön. Tavoiteena on kristillisen urheilutyön kehittäminen seurakuntien ja järjestöjen sisällä Suomessa ja lähetyskentillä.

Urheilulinja on intensiivistä opiskelua, kasvua ja kehittymistä urheilun ja liikunnan parissa sekä kristittynä. Koulutus on myös yhdessä tekemistä ja toisten kokemuksista oppimista. Opitun tiedon, taidon ja verkostotuen avulla linjan opiskelijoilla on mahdollisuus kehittää seurakunnan tai järjestön omaa kristillistä urheilutyötä. Syksyllä 2017 alkava Urheilulinja on perusteellinen yhden lukuvuoden mittainen koulutusohjelma. Tarjolla on myös lyhyempiä opintokokonaisuuksia.

Urheilulinjan opiskelijoita tullaan toivottavasti tapaamaan myös Kauniaisten suomalaisen seurakunnan tapahtumissa ensi lukuvuoden aikana.

Lisätietoja osoitteesta www.sro.fi/urheilulinjaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

2017-03-21 15:27:01.0