Tunnelmia Kaiken kansan messusta

Pakistanilaisten laulu_THUMB.jpg

Kansainvälistä ja monikulttuurista Kaiken kansan messua vietettiin Kauniaisten kirkossa ensimmäistä kertaa 12.2.2017. Messun valmistelemiseen ja toteuttamiseen osallistui suuri joukko vapaaehtoisia seurakuntalaisia ja myös kirkkokansa kokoontui varsin runsaslukuisena viettämään messua. Messussa nähtiin ja koettiin kristillisen uskon ilmaisun tapoja muun muassa Pakistanista, Kongosta ja Brasiliasta.

Kansainvälinen messu sai onnistuneen ensikokemuksen ja tämän kokemuksen myötä on hyvä ottaa opit talteen ja kehittää Kaiken kansan messua eteenpäin. Palautteen perusteella kansainväliselle messulle on tilausta myös jatkossa.

Messun tunnelmia ikuisti seurakuntamme vuori vastuunkantaja Sonja Peltomäki, jonka valokuvia on nähtävillä seurakuntamme Facebook-sivullaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Lämmin kiitos vielä kertaalleen kaikille messuun osallistuneille!

2017-02-13 07:09:57.0