Koululaisten iltapäivätoimintaa

Kerhojen vetäjät

Tiro ja Anna

Seurakunta tarjoaa koululaisille kerhoja kirkonmäellä. Syksyllä kokoonnutaan ainakin kitarakerhojen ja lapsikuoron (Singing Suns) merkeissä. Kaikessa toiminnassamme pidämme hygieniasta ja turvaväleistä huolta, seuraamme tautitilannetta ja teemme tarvittaessa muutoksia toimintaamme lyhyelläkin varoajalla.

Lapsikuoro kokoontuu tiistaisin klo 15-16 kirkon alasalissa. Tarvittaessa järjestämme hakemisen koulun iltapäivätoiminnasta. Kuoroon ovat tervetulleita 1-4 luokkalaiset. Harkinnassa on että mikäli ilmoittautumisia on riittävästi, porrastamme kuoron niin että 3-4 luokkalaiset aloittavat omana ryhmänään jo klo 14.30.

Kuoro esiintyy perhemessuissa ja koulun tilaisuuksissa sekä kokoontuu Musaleirille joka kevät. Iloisesti tervetuloa!

Lapsikuorotiedustelut: anna.marte@evl.fi - 0503557398

Kitarakerhot ym. tiro.rohkimainen@evl.fi - 0503484643