RAKENNA JOULUPUU - Jaa jouluiloa

Rakenna jouluu-keräyksen mainos

Rakenna joulupuu - keräys

Osallistu RAKENNA JOULUPUU -keräykseen 1. adventtina 1.12.2018 ja yllätä joululahjalla apua tarvitseva. Messun yhteydessä tai klo 10 alkaen voit valita kortin Kauniaisten kirkon aulan joulupuusta. Kortissa kerrotaan minkälainen perhe tai henkilö joululahjaasi odottaa. Ensisijaisesti toivotaan lahjakorttia, jonka summan voit määritellä itse. Kortteja voi noutaa sunnuntaihin 8.12. saakka. Palauta joulupuusta ottamasi kortti ja lahja viimeistään ma 9.12.2018 mennessä kirkkoherranvirastoon, kirkon vahtimestarille tai diakoniatoimistoon. Diakoniatyöntekijät välittävät lahjasi perille.

Jos myöhästyt keräyksestä, mutta haluaisit silti lahjoittaa joululahjaksi lahjakortin jollekin apua tarvitsevalle, voit toimittaa lahjakortin diakoniatyöntekijöille myöhemminkin. Lahja löytää perille diakoniatyöntekijöiden Mikan ja Pirjon avulla.

Rakenna joulupuu -keräyksen toteuttavat samaan aikaan myös Grankulla svenska församling, sekä Espoon, Helsingin ja Vantaan seurakunnat.

2019-10-28 13:11:00.0