Kirkko ja kaupunki postitettiin erehdyksessä virheellisillä osoitteilla

Torstaina 28. helmikuuta ilmestynyt Kirkko ja kaupunki -lehti on erehdyksessä postitettu vanhoilla osoitetiedoilla. Näin ollen lehteä numero 4 on lähetetty muun muassa jo kuolleiden henkilöiden osoitteisiin sekä henkilöille, jotka ovat ilmoittaneet, etteivät lehteä enää halua. Vuoden sisällä muuttaneiden lehti taas on mennyt vanhaan osoitteeseen. Olemme parhaillaan selvittämässä, miten virheelliset osoitteistot ovat päätyneet tuotantoon.

Kirkko ja kaupunki pahoittelee virheellisestä postituksesta syntynyttä sotkua ja pyytää anteeksi siitä koitunutta vaivaa ja pahaa mieltä. Toivomme, että ne pääkaupunkiseudun seurakuntien jäsenet, joilta on tämän viikkoinen lehti jäänyt saamatta ja jotka lehden vielä haluavat, ottavat yhteyttä osoiterekisteriimme sähköpostilla osoitteet@kirkkojakaupunki.fi tai puhelimella 09 2340 2235 päivystysaikoina kello 9–10 ja 12–13.

2019-03-01 09:28:00.0