"Nelikymppiset" srk:n yhteinen messu su 7.10. juhlavuoden merkeissä

piirretty kuva eri-ikäisistä ihmisistä

Su 7.10. klo 10 Kauniaisten kirkossa juhlitaan seurakunnan 40-vuotista taivalta yhteisen messun merkeissä.

Messu toteutetaan yhdessä vapaaehtoisten vastuunkantajien, työntekijöiden ja koko juhlivan seurakunnan voimin. Messussa saarnaa seurakunnan ensimmäinen kirkkoherra Arto Laitinen ja musiikkia ovat toteuttamassa lapsisolistit, nuorten yhtye, sekä seurakunnan kirkkokuoro ja naiskuoro AccaBella. Juhlassa siunataan vakituiseen tehtäväänsä joukko työntekijöitä.

Kirkkokahveilla muistellaan menneitä ja tähyillään tulevaisuuteen. Kirkon aulassa on nähtävillä vanhoja valokuvia.

Kahvittelun jälkeen on mahdollisuus viivähtää raamattuluennon innostavassa tunnelmassa seurakuntapastorimme, TT Kari Kuulan johdolla: "Mitä oli kristinusko 40 vuoden iässä? AD 70". Luento järjestetään alatakkahuoneessa klo 12 ja sen aikana on järjestetty lastenhoito päiväkerhotilassa.

Lämpimästi tervetuloa!

2018-09-14 17:29:00.0