Kaiken kansan messu 12.2.2017 klo 10

Jumis_THUMB.jpg

Kaiken kansan messu on eri kielten ja kultturien kohtaamispaikka, jossa koetaan kristittyjen yhteyttä monikulttuurisessa hengessä. Sunnuntaina 12.2. klo 10 messussa saarnaavat Anne Huoponen ja Pipliaseuran Satu Toukkari, liturgina toimii Mimosa Mäkinen, teologian opiskelijat Samuli Lehtola ja Riikka Piri, sekä englanninkielisen työn pastori Hans Krause jakavat ehtoollista ja kanttorina on Anna Marte. Musiikista, esirukouksesta ja tekstien lukemisesta vastaa iso jouokko kansainvälisiä seurakuntalaisia.

Perinteisten kirkkokahvien sijaan vietämme jatkoja nyyttärihengessä kerhorakennuksen nuorisotilassa. Ennen messua voi tulla tutustumaan Nihtisillan vastaanottokeskuksen taidekerhon taidenäyttelyyn seurakuntasaliin.

Lämpimästi tervetuloa mukaan!

We invite all our international friends to join our traditional Finnish service to worship God, to share in Holy Communion and the fellowship of God's family gathered from all over the world. The International Worship Service will be mostly in English and in Finnish.
Take your own native language Bible with you.

After the service, please stay for fellowship and refreshments. We will have an indoor picnic in our club house right next to our church. You can also visit the art exhibition created by the art workshop of Nihtisilta reception center for refugees in the church before the service.
Welcome!

2017-02-07 12:24:00.0