Tule toteuttamaan jumalanpalvelusta!

Seurakunnan elämä on yhtä juhlaa!
Kokoonnumme viettämään yhteistä juhlaa, eli messua tai jumapalvelusta joka pyhä. Seurakuntalaiset ovat tervetulleita toteuttamaan sunnuntain ja pyhäpäivien jumalanpalveluksia. Tarjolla on monenlaisia tärkeitä tehtäviä, kuten Raamatun tekstien lukemista, kolehdin kantamista, esirukoilua ja ehtoollisen jakamista. Papit opastavat ja perehdyttävät jumalanpalveluksen eri tehtäviin henkilökohtaisesti.

Jos haluat osallistua yhteisen juhlan tekemiseen jonakin pyhänä, ota yhteyttä Mimosaan, Anna-Kaisaan, Kariin

vapaaehtoistyo.fi/kauniainen

Kiinnostaako perinteisten messutehtävien sijaan
äänentoisto, viestintä, valokuvaus tai tekniikka?

Seurakunnassa on käyttöä monenlaiselle osaamiselle ja erilaisille lahjoille. Vaihtelevien jumalanpalvelusten toteuttamiseksi tarvitaan toteuttajia ja tekijöitä myös äänentoistoon, viestintään, valokuvaukseen, videoiden tekemiseen ja tekniikkapuolen toteuttamiseen. Jos kiinnostuksesi on enemmän näissä asioissa, osaamistasi tarvitaan aivan yhtä lailla. Henkilökunta tarjoaa opastusta ja perehdytystä myös tämän puolen tehtäviin. Ota yhteyttä pappeihin tai vapaaehtoistyo.fi/kauniainen, jos olet kiinnostunut toimimaan tällaisissa tehtävissä.

Tulkaa, kaikki on jo valmiina!
Tervetuloa toteuttamaan yhteistä juhlaa!