Kari Kuula on uusi seurakuntapastorimme

Kari 1_XL.jpg

Kari tulee Kauniaisiin

Kauniaisten suomalaisen seurakunnan uutena seurakuntapastorina kasvatuksen papin tehtävässä aloittaa 1.1.2018 pastori, TT Kari Kuula. Kari on pitkän linjan seurakuntapappi, mutta sen lisäksi myös tutkija, tietokirjailija, dosentti ja kolumnisti. Savon sydämestä Kuopiosta Kauniaisiin muuttava Kari tuo mukanaan monipuolisen seurakuntaelämän tuntemuksensa ja osaamisensa, sekä melkein voittamattoman pöytätennistaituruutensa. Karia odotellessa voi jo tutustua hänen teologiseen tuotantoonsa ja ajatuksiinsa hänen verkkosivujensa kautta: www.karikuula.comLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Karia pääsee kuulemaan loppiaisen messussa 6.1, jolloin hän pitää ensimmäisen saarnansa kirkossamme. Tule tuolloin tutustumaan Kariin ja toivottamaan hänet tervetulleeksi Kauniaisiin!

2017-11-15 09:22:00.0