Kauneimmat Joululaulut Kauniaisten suomalaisessa seurakunnassa

KJ-LOGO_DIGITAL_XL.jpg

Kauneimmat Joululaulut keräävät joka vuosi yli miljoona suomalaista laulamaan rakkaimpia joululauluja ja tekemään hyvää antamalla lahjan lähimmäisillemme kehitysmaissa. Kauneimmat Joululaulut soivat tänä vuonna syrjäytymisvaarassa olevien nuorten puolesta. Suomen Lähetysseura vie tuen perille kehitysmaihin.

Tutustu tarkemmin Kauneimpiin Joululauluihin ja vuoden 2017 tukikohteeseen tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

LASTEN KAUNEIMMAT JOULULAULUT

Su 3.12.  klo 15 Kauniaisten kirkossa.

KAUNEIMMAT JOULULAULUT JA MYYJÄISET

Su 10.12. klo 16 Kauniaisten kirkossa. Laulutilaisuuden jälkeen myyjäiset lähetystyön hyväksi kirkolla.

KAUNEIMMAT JOULULAULUT MOMSISSA

To 14.12.  klo 19 ravintola Momsissa, os. Kauppakeskus Grani; Promenadi 1.

KAUNEIMMAT JOULULAULUT LÄHELLÄ DELISSÄ

Pe 15.12.  klo 15 lounaskahvila Lähellä Delissä, os. Kauppakeskus Grani; Kauniaistentie 7.

KAUNEIMMAT JOULULAULUT -MESSU

Kellot kaikukaa, laulut raikukaa! Messu tapaninpäivänä ti 26.12. klo 10 Kauniaisten kirkossa. Messussa lauletaan Kauneimpia Joululauluja. Messun jälkeen tarjolla kirkkokahvit.

Tervetuloa mukaan laulamaan ja tekemään hyvää!

Mon Nov 13 13:01:42 EET 2017