Kävele Naiselle Ammatti 10.9.2017

KNA_L.jpg

Kävele Naiselle Ammatti -tapahtuma 10.9.2017

Kauniaisissa järjestetään 10. syyskuuta Naisten Pankin tapahtuma Kävele Naiselle Ammatti. Tapahtuman osallistujat tukevat haluamallaan summalla kehitysmaiden naisia. Yhden ammatin hinta on 30 euroa. Lahjoittaja voi itse valita, millä summalla lähtee mukaan.

Tapahtuma järjestetään samana päivänä noin 40 paikkakunnalla Suomessa ja yli kymmenessä kaupungissa maailmalla, muun muassa Berliinissä, Rodoksella ja Brysselissä. Suomessa on järjestetty Kävele Naiselle Ammatti -tapahtumia vuodesta 2010 lähtien. Kauniaisissa tapahtuma järjestetään nyt ensimmäistä kertaa. Kävelyn lähtö- ja paluupaikkana on Kauniaisten kirkko. Kävelyreitti kiertää Gallträsk-järven ympäri.

Ilmoittaudu Kävele Naiselle Ammatti -tapahtumaan nyt ja tule Kauniaisten kirkolle sunnuntaina 10.9. klo 16!

Lisätietoja ja ilmoittautuminen:
Anne Huoponen,  050-590 8308

anne.huoponen@evl.fi tai kauniaisten.suom.srk@evl.fi

Oma kävely

Jos et pääse mukaan kävelemään yhdessä 10.9, voit kävellä
Oman Kävelyn milloin vain sinulle sopii!

Ilmoittaudu Omaan Kävelyyn netissä osoitteessa:

Valitse Kävelyn paikkakunnaksi ”muu”. Ilmoittautumisen jälkeen sinut ohjataan lahjoitussivulle. Kävelyn lahjoituksia ja tuottoja
voit tilittää myös suoraan Naisten Pankin tilille – laita maksuun viestiksi ”KNA” ja lähetä tiedot kävelystäsi sähköpostitse osoitteeseen naistenpankki@kirkonulkomaanapu.fi.

Tervetuloa mukaan!

Mon Aug 28 04:26:37 EEST 2017