Tervetuloa mukaan seurakunnan retkille ja leireille.

Perheiden kesäretki suuntautuu tänä kesänä Inkooseen Lomamäen Lemmikkipuistoon. Suomalaisen ja ruotsalaisen seurakunnan yhteisretki on perjantaina 7.6.2024. Lähtö tilausbussilla kirkon alapysäkiltä klo 9.15 ja paluu klo 13 Inkoosta. retkimaksu 5e/yli 3-vuotiaat, alle 3-vuotiaat maksutta. Omat eväät mukaan, mahdollisuus grillata. Paikat täytetään ilmoittautumisjärjestyksessä ja ilmoittautuminen retkelle on nyt käynnissä.

ILMOITTAUDU

Perhetyön retket ja leirit tuovat vaihtelua ja virkistystä lapsiperheiden arkipäiviin.

Lapsiperheille leirejä viikonloppuisin tai arkileirejä kotivanhemmille.

Naisille vuoro vuosin vaellusmatka Lappiin ja äitiseminaari Riuttarannan leirikeskuksessa.

Sininen taivas. Nainen kävelee tunturissa. Matalia koivuja ja mäntyjä. Maakasvillisuus vihreää ja punaista.
Lapin ruska ja hiljaisuus kutsuu naisia ja äitejä vaellusmatkalle.