Mitä kirkko tarkoittaa sinulle?

Tutkimuspartio on saanut selvitettäväkseen kysymyksen, jota Ilona ja Pilvi tutkimuspartiosta selvittävät videolla. Kysymys kuuluu: Mikä on kirkko?

Kauniaisten kirkossa on uusi lasten puuhapaikka. Siellä voit värittää ja piirtää tai vaikka muovailla. Hyllyssä sinua odottavat myös monet kirjat sekä erilaiset puuhatehtävät. Kirkkonallet tykkäävät, kun käyt heitä moikkaamassa. Myös lasten omissa kirkkopusseissa on monenlaista puuhaa. Tervetuloa kirkkoon!

Lasten kirkon sivuilta löytyy paljon kivoja juttuja. Päkän postissa ja videoilla on paljon tekemistä ja tietoa koko kirkkovuodesta, adventista jouluun ja joulusta pääsiäiseen. Päkän kanssa vietetään myös arkea. Päkä kertoo niin ystävyydestä ja leikeistä kuin jännistä ja surullisista tunteista.

Lasten oman kirkkohetken voi luoda kivan tekemisen ympärille tai pyhäkouluun voit osallistua monella tapaa, vaikkapa verkossa omalla tietokoneella tai aloittamalla oma kotipyhäkoulu esimerkiksi Youtubessa julkaistujen Lasten kirkon kanavien kautta.

Vieressä kaksi Lasten kirkon videosisältöä.

Ylemmässä pääset seuraamaan Tutkimuspartion selvittelytyötä.

Toisessa videossa pieni tunnelmapala kasteen lahjasta.