Apua ja tukea elämään

Seurakunnassa olemme toinen toisiamme varten. Kun mieltäsi painavat elämän huolet, kuten suru, masennus, yksinäisyys, parisuhdehuolet, taloudellinen hätä tai mikä tahansa muu murhe, voit kääntyä seurakunnan työntekijöiden puoleen.

Näissä vaikeissa tilantanteissa keskusteluapua saat papeilta, diakoniatyöntekijöiltä, nuorisotyöntekijöiltä ja perhetyöntekijöiltä. Tarvittaessa seurakunnan työntekijää voi pyytää myös kotikäynnille. Seurakunnan työntekijöiden yhteystiedot löydät täältäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Myös seurakunnan jäsenet ovat tärkeä apu ja tuki toinen toisilleen. Viereisestä valikosta löydät lisätietoja erilaisista seurakunnassa kokoontuvista vertaistuellisista ryhmistä. Lisätietoja muusta seurakunnan ja kirkon tarjoamasta avusta ja tuesta löydät Apua ja tukea elämään -osiosta.

Diakonian ajanvaraus

Voit ottaa diakoniatoimistoon yhteyttä, kun tarvitset luottamuksellista keskustelua, keskustella hengellisistä kysymyksistä tai tarvitset ruoka- tai muuta taloudellista apua yllättävän elämäntilanteen seurauksena.

Voit sopia tapaamisajan itsellesi puhelimitse tai sähköpostitse.

Diakoniatoimisto on kirkon kerhorakennuksessa (Kavallintie 3), sisäänkäynti sisäpihalta. Ulko-ovi on lukossa, joten soita ovikelloa tullessasi.

Yhteystiedot:
Diakoniatyöntekijä Pirjo Luoma, puh. 050 301 7028, sähköposti: pirjo.luoma@evl.fi
Nuorisodiakoni Sonja Holkerinoja, puh. 050 464 7001, sähköposti: sonja.holkerinoja@evl.fi

Yhdessä, apu ja tukea